WordPress database error: [Unknown column 'wp_qee9g7q8l8_adrotate.os_other' in 'where clause']
SELECT
`wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`id`,
`title`,
`bannercode`,
`image`,
`tracker`,
`show_everyone`,
`weight`,
`crate`,
`irate`,
`budget`,
`cities`,
`countries`,
`wp_qee9g7q8l8_adrotate_linkmeta`.`group`
FROM
`wp_qee9g7q8l8_adrotate`,
`wp_qee9g7q8l8_adrotate_linkmeta`
WHERE
( `wp_qee9g7q8l8_adrotate_linkmeta`.`group` = 2)
AND `wp_qee9g7q8l8_adrotate_linkmeta`.`user` = 0
AND `wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`id` = `wp_qee9g7q8l8_adrotate_linkmeta`.`ad`
AND `wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`desktop` = 'Y'
AND `wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`os_other` = 'Y'
AND (`wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`type` = 'active'
OR `wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`type` = '2days'
OR `wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`type` = '7days')
GROUP BY `wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`id`
ORDER BY `wp_qee9g7q8l8_adrotate`.`id`;
Atter en teit kobling for det italienske luksusmotehuset.
ETTER ET MYE kritisert samarbeid med den New York-baserte grafittikunstneren Trevor Andrew, også kjent som Gucci Ghost, er Gucci tilbake med nytt utenomjordisk tema for sin kleskolleksjon.
Gucci Ghost-samarbeidet ble til etter at grafittikunstneren i tre år i forveien hadde laget sine egne klær med kjent Gucci-monogram. Enn å slå hardt ned på det, tok Gucci kontakt for å samarbeide. Kult nok, hadde kolleksjonen bare vært kul. Eller bare i det minste smart: For på denne måten plasserte Gucci seg tre år bak gatemoten. Men det solgte sikkert så det suste.
Smakløse luksussamarbeider
Gucci skal ikke få all kritikken for dårlige samarbeider i det siste. Louis Vuitton har også prøvd å gjøre seg mer folkelig med kunstneren Jeff Koons og streetmerket Supreme — begge samarbeidene hundre år etter at det var kult. Bør ikke Gucci og Louis Vuitton være litt i front?
Kanskje ikke. Forhåpentligvis gir det rom for at mindre motehus kan være trendy, og at luksusmotehusene heller konkurrerer mot kopigiganter som H&M og Zara — til stor glede for planeten og miljøet.
Annonse
Gucci går Star Trek
I dag ble Guccis nye kampanjefilm sluppet. Det er regissør Glen Luchford i samarbeid med kreativ leder Christopher Simmonds fått oppdraget om å gjøre Gucci interessant for folk på gata igjen, og de har latt seg inspirere av 50- og 60-talls science fiction. Enda en gang med et utenomjordisk tema.
Filmkampanjen skal selge årets høstkolleksjon.
Kolleksjonen ser fantastisk ut, men det er noe som suger ved det. Kan Gucci slutte å prøve å være så street?